Witaj w butiku Giulia!

Szukaj

Najczęściej zadawane pytania

Jaki jest status mojego zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail o zmianie statusu. Czas realizacji zamówienia wynosi 1-4dni roboczych. Należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera (1-2dni roboczych). Kiedy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz wiadomość mailową o zmianie statusu na wysłane.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 4dni roboczych od jego złożenia. Po wysłaniu przesyłki otrzymasz wiadomość o zmianie statusu zamówienia. Kurier ma 48godzin na dostarczenie przesyłki. 

Co zrobić w przypadku, kiedy otrzymałam-em niezgodne zamówienie?

W takim przypaku, skontaktuj się z nami wysyłając e-mail giulia-kontakt@tlen.pl wraz z załączonym zdjęciem produktu, który otrzymałaś/eś. Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +48 785673007 nie później jednak niż 24godziny od momentu odbioru przesyłki. Niezwłocznie dokonamy wymiany na prawidłowy produkt/rozmiar.

Jak mogę skorzystać z darmowej dostawy?

Darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień krajowych powyżej 299,00 oraz wtedy, gdy trwa promocja na darmową dostawę. Informujemy o tym na naszym facebooku https://www.facebook.com/Giuliasklep/ ,Instagramie https://www.instagram.com/giuliasklep/ i na naszej stronie www.giulia.com.pl

Czy mogę połączyć zamówienia?

Jeżeli przesyłka nie została jeszcze wysłana, tak. Możesz zapisać notatkę do zamówienia z informacją o połączeniu zamówień w jedno. Skontaktuj się z nami wysyłając do nas wiadomość email z informacją giulia-kontakt@tlen.pl lub telefonicznie +48 785672007

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienie płatne z góry przelewem należy opłacić w ciągu 3dni roboczych. Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Jeśli dokonałaś/eś zamówienie po terminie skontaktuj się z nami. Możemy również anulować zamówienie, które zostało zdublowane - złożone drugi raz. W tym przypadku zostanie zrealizowane nowsze zamówienie.

W jaki sposób mogę anulować moje zamówienie?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało zrealizowane, a chcesz z niego zrezygnować skontaktuj się z nami telefonicznie +48 785673007 

Jak mogę dokonać zmian w swoim zamówieniu?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane skontaktuj się z nami najlepie telefonicznie +48785673007 lub mailowo giulia-kontakt@tlen.pl 

Czy można sprecyzować godziny dostawy kuriera?

Niestety nie, w przypadku kuriera DPD, Poczty Polskiej, In post, nie mamy możliwości ustalenia godzin dostawy. 

Co zrobić, gdy otrzymam uszkodzoną paczkę?

Jeśli kurier próbuje dostarczyć uszkodzoną paczkę z zewnątrz masz prawo odmówić jej przyjęcia. Możesz również uprzedzić kuriera, że chcesz przyjąć przesyłkę, ale koniecznie sprawdź zawartość w jego obecności. Jeśli produkt jest uszkodzony koniecznie spisz z nim protokół szkody. Wówczas protokół prześlij do nas mailowo na adres giulia-kontakt@tlen.pl Protokół jest niezbędny, aby rozpocząć proces reklamacji.

Czy można odebrać zamówienie osobiście?

Zamówienie składane w sklepie online wysyłane są tylko i wyłącznie kurierem. Nie ma możliwości odebrania przesyłki osobiście w siedzibie firmy.

Czy kurier może doręczyć przesyłkę w sobotę?

Niestety nie, kurierzy dostarczają przesyłki tylko w dni robocze (od poniedziałku do piątku)

Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Przy każdym produkcie podajemy tabelę rozmiarów. Wymiary, które są podane w tabeli są mierzone na płasko, bez rozciągania materiału. 

Co mogę zrobić jeśli rozmiar okaże się nieprawidłowy?

Masz prawo zwrócić produkt w ciągu 14dni od dnia następnego, kiedy odbierzesz przesyłkę lub dokonać jego wymiany na inny produkt lub rozmiar.

Czy mogę zwrócić jedną rzecz jeśli w zamówieniu miałam/em kilka?

Tak, możesz zwrócić dowolną ilość produktów z zamówienia, które nie spełniają Twoich oczekiwań.

Kto pokrywa koszt zwrotu?

Kosz zwrotu pokrywa Kupujący

Kiedy otrzymam pieniądze za zwracane produkty?

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14dni na wskazany numer konta w formularzu zwrotu.

Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?

Aby sprawdzić, czy otrzymaliśmy Twój zwrot skontaktuj się z przewoźnikiem u którego wysyłałaś/eś przesyłkę i sprawdź status po numerze nadania. 

Czy mogę zwrócić produkty przecenione?

Tak, prawo do zwrotu obejmuje każdy produkt zakupiony na www.giulia.com.pl za wyjątkiem bielizny. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. Powinny być w nienaruszonym stanie i posiadać metki. 

Czy mogę wymienić zakupiony produkt?

Tak, możesz wymienić produkt na inny. Jeśli wybrany przez Ciebie produkt do wymiany jest droższy od poprzedniego wówczas poprosimy o dopłacenie różnicy, a jeśli tańszy zwrócimy Ci różnicę na wskazany numer konta. 

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj